Reflexer i mörkret

Precis landat i soffan. Trötta ögon då kroppen inte riktigt vant sig till vardagen igen. Efter att ha jobbat blev det hemåt. Bestämt mig för att ta det lungt med träning då förkylningen och halsen inte riktigt är okej än. Men lite frisk luft i lungorna och lite röra på fötterna mår ingen dåligt av. Jag hade nog somnat här hemma annars ;) tog en promenad med Tyson. Så skönt! Halt var det fläckvis, har införskaffat broddar, hade inte på mig dem idag dock. Något annat som införskaffats här hemma är reflexer; 


Tyson har ett reflextäcke som är köpt på City Gross här i Falun. Pris: ca 70-80 kr? Tror jag..


Jag själv har en reflexväst som jag fått av mammas man. 

Verkligen sååååååå viktigt att synas i mörkret. För mörkt var det verkligen: 


Falun i mörker. Fast jag är inget fan av snö, dock sägs det att det ska komma 20-30 cm snö här imorgon. Vi ska ju iväg med jobbet och äta julbord så hoppas att snön dröjer ;) 

//Emelie 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0