- 12 kg på vågen

På 2 år har jag gått ner 12 kg. Har inte använt mig av ngn speciell metod mer än att äta rätt och hälsosamt och träna. Det är det de handlar om anser jag. Balansen. När man är sjuk så får man ju sysselsätta sig bäst man kan så jag rotade igenom lite fotoalbum. Så varsågoda! Många har frågat efter dessa bilder. Här har ni före och efter viktminskningen, enjoy! Frågor? Kommentera gärna!
 
Kreta, augusti 2011, vägde som mest omkring 78 kg.
 
Augusti 2013, 66 kg och kroppen har aldrig mått bättre.
 
Oktober 2013. Redo för ett träningspass. Samma vikt här, 66 kg.
 
// Emelie
 
 


Kommentarer
anonym

Så fin du var när du gått ner... Väger nu själv 85 kilo o vill gå ner till 65=( Har haft depression så det är mycket därför...

Svar: Tusen tack! Okej jag förstår, skickar dig en styrkekram och ett stort lycka till på vägen. Hör gärna av dig hur det går! Kram Emelie
froknarnafalun.blogg.se

2013-11-07 @ 18:34:18
Kajsa

Vad duktig du är!
Du är jättefin nu, men då också :D

Svar: Tack :) vad gulligt skrivet! kram Emelie
froknarnafalun.blogg.se

2013-11-07 @ 19:20:24
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/
Nyfiken

Duktigt! Hur gjorde du? Vilken träning och hur ofta? Hur dan träning i början? Hur ändrade du kosten?
Sitter lite fast själv :/

Svar: Tack så mycket. Jag gick/går på ledarledda pass på ett gym här i stan. Försöker träna 3-4 ggr/veckan där, allt beror på hur jag jobbar. Då tränar jag gympa/cirkelfys/station/fuego/puls/styrka, med andra ord väldigt varierat. De dagar jag inte kör ledarledda pass försöker jag ta en powerwalk på ca 1 tim i alla fall eller så rider jag och så självklart 1 vilodag i veckan. Så ser träningen ut nu. I början körde jag mer baspass, och färre ggr i veckan och fler powerwalks och sen ökade jag passen ju mer jag kände att konditionen förbättrades. Kosten var ganska enkelt --> åt nyttigare, mindre pizza, godis, snabba kolhydrater. Hittade en bra balans helt enkelt. Men ett tips är helt klart ledarledda pass på ngt gym du har i närheten. Gruppträning är toppen! Lycka till och hör av dig hur det går! Kram Emelie
froknarnafalun.blogg.se

2013-11-07 @ 20:33:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0