Dagen efter

Måste erkänna att jag är lite sliten efter kryssningen. Ömmande hals (man får det om man skrik/sjunger med i massa låtar och pratar en massa) och en blå fotled (folk som måste hoppa in i en på dansgolvet) annars mår jag fint. Kurerar mig med varmt te och högläge på foten. 

Dagen började med sovmorgon. Sen blev det en shoppingtur, ska visa er sen! Eftermiddagen/kvällen har jag spenderat i stallet. Underbart! Varit hästvakt åt Carro <3 


Carro står och myser <3 lilla gumman så himla duktig! 


Tyson tror han är vakthund. 


Inga problem med Tyson i stallet. Han roar sig själv ;) 

//Emelie 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0