Sjuka systeryster

Min bror kom och hälsade på sin sjuka systeryster idag. Det var trevligt. Min bror och jag är verkligen inte lika varandra. Så olika till både utseende och vad vi gillar/ogillar. Men han har ett hjärta av guld och är som en stor nallebjörn. Vi pratade ikapp lite och sen åt vi lunch ihop. Nu ligger jag återigen i soffan. Lyckades sova 12 timmar i natten som var. Har fortfarande lite feber, är trött och matt. Låter som en liten kråka som kraxar. Men det är på g att bli bättre. Blir dock en till dag i sängen i morgon. Sen så!
 

Brorsan och Tyson för ngn månad sedan. Blir grymt avis när jag ser att Helene lägger ut det ena hurtiga kortet efter det andra. Suck, och här ligger jag. Vill använda mina nya träningskläder från Casall som jag köpte i Stockholm!
 
//Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0