Vackra Dalarna

God morgon! Kul att så många nya besökare kollat in på bloggen. Välkomna och hoppas ni ska trivas. Själv startar jag den här veckan med att vara ledig. Tagit mig lite sovmorgon och ska snart förbereda lite inför ett finbesök. Planer för eftermiddagen blir att gå på en loppis. Det är bland de roligaste jag vet, och vilka fynd jag lyckats gjort under åren. Sen blir det en sväng till gymmet på kvällen oxå. Känns som lagomt med planer för en ledig dag. 




Igår efter jobbet tog jag, Tyson och mamma en tur ute i skogen. Vi konstaterade båda hur himla vackert det är. Som bomull för själen är vårt vackra Dalarna! 

// Emelie 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0