Vem är Emelie? En liten presentation om mig själv, av mig själv

Tänkte skriva en kort presentation om mig själv till er bloggläsare så ni vet lite om vem jag är;
 
Emelie
26 år
Född, uppvuxen, utbildad, bor, jobbar, shoppar, flanerar och trivs i Falun.
Gillar livet, familjen, vännerna, vardagen. Listan kan göras lång, ni kommer lära känna mig!
Är en ambitiös tjej och planeringsfreak som vet vad hon vill. Envis som få och en riktig tävlingsmänniska som har svårt att förlora. Skrattar och ler åt det mesta i livet, allt blir så mycket lättare då. Har en stor kopp av humor och skrattar alltför ofta åt sina egna skämt. Drömmer om att få åka till Afrika för att hjälpa lika mycket som skrida ner i trappan på Nobelmiddagen iklädd en Lars Wallin klänning.
 
 
Det var lite om mig. Är det ngt ni undrar så lämna gärna en kommentar eller maila på: [email protected]
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0