Att återuppstå

Trodde mamma hade sett fel idag när hon sms:ade mig när jag jobbade och gratulerade mig på namnsdagen? Öh, mitt namn har varit borrtaget ur almanackan sedan 10 år tillbaka ungefär. Nu när jag hämtade Tyson på kvällen där så visade mamma mig att det stod just Emelie i almanackan idag. Även fått gratulationer på min facebook. Så grattis till mig själv på namnsdagen.  Blev en liten namnsdagspresent till mig själv, från mig själv.
 
Köpt på Åhléns för 499 kr. Sitter så snyggt på :) Invigde den redan på påskmiddagen idag! Svartklänning, man kan aldrig få för många ;)
 
//Em
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0