Att glömma

Ibland lever jag nog i min egna lilla värld. Min snälla kollega och vän påpekade lite fint idag att mitt hår såg slitet ut på topparna. OM det gör! Senaste klippningen måste varit i början på december någonting. Så ringde min frisör i panik idag. Tur hade hon en tid snabbt. Har ni några roliga idéer på vad jag ska göra? Klurat ut lite själv men alltid kul med inspo! 


Den här lilla pojken ligger bredvid mig och sussar. Min lilla skatt. 
Har ont i min höger vad, lyckats kliva snett tror jag eller så är det efter ridningen i helgen. Går säkert över.

Längtar tills min lilla långledighet börjar. Älskar känslan att få packa resväskan för första gången den här våren snart!

//Em


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0