GLAD PÅSK!!



Glad påsk allihopa! 

Ledig dag idag. Började med en lång sovmorgon. Vid 11.00 befann sig jag, mami och Tyson uppe på Faludjursjukhus. Det var dags för årlig vaccination och vet-check. Gick strålande bra. Efter det körde jag och mami lite egen tid med lunch ute. Fick även ett påskägg och en rosa liten stol till min mobil. Tack mami! 

Efter det åkte jag till pappa och vi drog upp och fixade bilen. Sommardäck och tvätt. 


På kvällen har jag tränat och ätit godis. Godis godis godis, jaja, det är bara påsk en gång om året. Nu väntar jobbhelg och påskhelg. Fullspäckad! Let's go! 

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0