Märten är mentor

Jobbade halvdag. Direkt efter jobbet mötte jag upp en kompis i Kungsan för sen lunch och därefter fick Märta ta helg lite tidigare. I helgen ser jag fram emot, nej jag kan knappt vänta, på att börja träna igen. Har haft ett långt uppehåll så vi får se hur det går, men jag brukar bli bra fort. Ska börja med några kilometer bara, man vinner i längden på att inte gå ut för hårt.


Först lunch...


Märten är inte minst längre. Hon har blivit stor tjej och får agera mentor åt Zigge, en liten chihuahua som inte är längre än femton centimeter. Man skulle jobba på hunddagis...


...sedan hämta lillskiten.


//Helene


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0