Första mötet

Ibland är det toppen att jobba helg och att vägg i vägg veta att min fina vän och hennes lilla pojke, mitt gudbarn finns där. 

Så idag har vi träffats, jag och Ebbe <3 han är såklart helt perfekt och jag längtar redan tills nästa gång. Så fin stund vi hade alla tre. Jag, min fina vän och min gudson. Var så härligt att få krama om dem båda två. Så glad att få vara en del i deras liv. Det betyder mycket. När vi satt där i salen idag bara vi tre ville jag bara stoppa tiden! 

//Gudmor Em, som just nu är inne i en bubbla av bäbismys...

Ligger btw och bloggar i badet hemma hos Andreas, älskar badkar!!! Min lägenhet har ju dusch så bäst att passa på ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0