Mitt i veckan blogg

Onsdag redan, en mycket bra sådan. Tränat efter jobbet, roliga saker planerade till helgen, fått bild på gudmors lilla skatt <3 när jag nyss kom hem från träningen höll Andreas på att laga mat, pasta carbonara med zucchini, jummi! Sen att han hade varit ute med Tyson och grejat gör bara saken ännu bättre, han är så fin min Andreas! 

Nu ligger jag i badet, middag up next och sen ikväll hoppas jag på lite Paradise. Ja jag erkänner, jag är fast den här gången med...



Finväder i måndags på min lediga dag så Bubben fick sig en lyxtvätt, tack Mami för kupongen <3 

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0