Uppdaterad höstgarderob

Imorse skulle fönsterfirman komma så jag gick upp tidigt och jobbade några timmar. Vi har levt med "fönstertält" i snart tre veckor nu, kommer kännas ovant när vi får utsikt igen nästa vecka! Gick och lämnade Märten på dagis vid tiotiden och fick sedan lite ärenden uträttade. Hann även uppdatera höstgarderoben vilket var bra. Jag tycker om snygga kläder men prioriterar sällan att handla det när jag har tid över så det känns alltid väldigt bra när jag fått det gjort. Ska börja shoppa mer på nätet.


Åhléns och Ströms blev det idag!

Wallenbergare till lunch.

Lilla damen har fullgjort veckans plikter som god förebild till två nya dagisvalpar. 


//Helene



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0