Bröllop

Jag har under ett länge tag vetat om ett bröllop. Igår fick äntligen alla veta då min kusin och hennes kille gifte sig. Alltid roligt att få vara med på någons stora dag. Var på SamSara hos Monica på förmiddagen och fixade håret och solduschade. Sen hämtade jag upp Helen Torsgården (bloggare för Veckorevyn och makeup-artist) som sminkade mig, tack vännen! Klänningen är från NLY Trend.  En helt fantastiskt dag i kärlekens tecken <3 


Vacker vinterbrud och hennes man vid middagen. 


Jag och mitt livs kärlek <3 


Blandade bilder från kvällen <3 


Min faster/gudmor och Dallas 


Jag och han med stort H! Alltid vi <3 

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0