Jeepar är inte bara dåliga för miljön

Efter en veckas flängande hit och dit är fredagskvällen välkommen. Vi har köpt hem sushi, Märta har öppnat julklapp från dagis och sambon har tittat på handboll. Jag själv har läst Svindlande höjder, en bok som legat på mitt mentala nattduksbord i många år nu. 

Det ska bli skönt med några dagars stiltje på jobbfronten men jag kunde avslutat jobbveckan bättre än att slänga igen en bildörr mot vänsterknät (klumpigt, jag skyller på att det var någon form av jeep, är nog inte van vid de proportionerna. Typ). Där och då trodde jag det skulle gå över men nu har det svullnat. Kanske går över till imorgon, annars känns det tryggt att träffa ortopedkompetens i jul ;) Imorgon ska vi städa lägenheten och åka till Åkersberga där Ester huserat den senaste tiden, ser fram emot att krama om min lilla panter!



Jag tänker mig att det här är en bok som sätter sig i hjärtat. Vi får se om jag har rätt.


//H





Kommentarer
Karin Bergström

Svindlande höjder är den enda kärlekshistoria man behöver läsa. Hittar du en passionsskildring som slår den, hör av dig! Mosterkram!

Svar: Det låter lovande! Kram!
froknarnafalun.blogg.se

2014-12-20 @ 22:22:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0