Att se fram emot

Imorgon är det fredag. I love fridays! Den här dagen har gått riktigt fort. Sovmorgon och sen var jag hos Jenny på Forever Beauty och fixade fransarna. Fick lite bannor att jag inte skött fransarna så bra den här gången. Skärpning på mig! 

Sen blev det em/kvällsjobb. Är ledig i helgen och har en hel del inplanerat. 

Har även sökt semester en vecka i maj nu :) då ska resväskan fram! Fast den ska ju fram redan i april btw. Den här våren hoppas jag blir så underbar som jag tror den kommer bli. 

Måste även skicka ett grattis till två sex mina tjejkompisar som fått bäbisar ned två dagars mellanrum. Vilka små mirakel! 


Bild på champagnen jag hade med mig på middagen. Blomman har jag fått av Heléne <3 vita rosor. På skylten som står i blomman har texten "Bäste vän" <3

Nu taggar vi fredag!!! 

//Emelie 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0