Den bästa fredagen

Direkt efter jobbet igår drog jag och Sofia ner till systemet för att inhandla lite dryck. Jag skulle ha till middag x 2 och Sofia skulle ut och parta. 

Efter en mil på crosstrainern så drog jag hem och gjorde iordning mig för kommande trerätters middag.

Kvällen/natten blev en av mina livs bästa. Att laga trerätters med världens bästa sällskap kan inte misslyckas. 


Förrätt med toastskagen. Jättegott vin, fick tips av en av mina kollegor. 

Huvudrätten blev inte med på kort men då åt vi entrecote. 

Desserten blev 01.00 på natten. Tiden går så himla fort när man har trevligt. 


Blåbärspaj 

Skulle inte vilja ha bytt ut en sekund av gårdagen. Jag nyper mig i armen för att faktiskt förstå att jag upplever det här. Jag är så glad! :))

//Emelie 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0