Mitt i veckan

Den här veckan går fort. Kan inte förstå hur dagarna bara flyger iväg. Sent är det också. Tur att sovmorgon står på schemat. Snön vräker ner utanför fönstret. Blä! Våren vart tog du vägen? Efter jobbet blev det en fika hos mamma och hämtade upp pälsbollen. Sen åkte jag hemåt för att laga middag. 


Grön sparris, mmmmm så gott! Längtat efter det i flera dagar. Samma med tacos. Dock får tacosen vänta ngn dag. 

Mamma och hennes man kom hit sen. Teknikens under kanske inte riktigt är min sida men nu är det ordnat iallafall. En bit påväg! 

Sedan blev det träning. Legat lite lågt med det pga matförgiftning/magkatarr. Usch! Men idag var jag på g, så skönt :) 

Även hunnit smida planer så imorgon ska de göras till verklighet. Spets! Så laddad!


Hunnit prata i telefonen också. Herregud vad jag kan prata! Fint soffsällskap hade jag också under tiden.

Imorgon efter sovmorgonen ska jag till Jenny och fixa mina fransar så jag är redo för helgen :)

//Emelie 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0