Shoppat till Märten

Det här shoppade jag till Märten idag! Tror speciellt på inkallningslinan, har lärt oss massor med bra övningar för inkallningslina på valpkursen. När jag svängde förbi hos veterinären på vägen hem för att köpa foder fick jag välbehövliga kloklipparinstruktioner. Veterinären har avstressande tabletter gjorda på mjölkprotein (tror jag inte alls på). Sederande för kloklippningsändamål ger man endast i väldigt speciella situationer. Så jag bokade in en tid, nu får någon annan klippa. Märtens klosaxångest tror jag är härledbar till någon pulpaincident hos förra ägarna och då behöver hon nog klippa hos veterinären som är erfaren några gånger innan jag kan ta vid.


Hittade fullständigt luktfritt godis. Hur bra som helst att ha i fickan!



//Helene


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0