Ledig onsdag

Igår var jag ledig. Det ska man självklart ta tillvara på. Vilket jag gjorde. Redan på tisdagen faktiskt med att köra typiskt fredagsmys med tacos och myspromenad på det. Lite sovmorgon och morgonpromenad till mamma. Blev bjuden på kaffe och lite prat. Tog med mig pälsbollen några timmar hem. Sen blev det att åka och möta upp Anna. Vi myste med att sola och sedan åka ner mot stan. 

Blev fika i form av det här; 


Sedan var vi laddade för shopping. Som ni vet så fick jag ju i julklapp av pappa att få köpa ett valfritt smycke som resulterade i denna ring; 


Vacker va? 

Att det sedan blev en pennkjol, en tröja och två lipplumpers (ja, jag vet Spets vad du tänker nu) var en annan femma. 

//Emelie 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0