Utgång med kollegorna

Igår var det utgång med kollegorna. Mycket trevligt. Har verkligen toppen kollegor. Vad hade jag gjort utan dem?

Var grymt pepp igår. Köpte mig lite nytt smink som jag körde på igår. En palett med bruna färger. Så snyggt. Det är toppen att sitta ögonmodell, så snappar man upp hur alla trix för att få snygga ögon ;) 

Blev hämtade av tre av mina manliga kollegor. Stämningen på topp. Mötte upp resten av gänget på en pub. Beställde supergod mat; 


Fish and Chips! Jummi! 

Sedan blev det mycket prat och skratt :) 


Två av mina kollegor :) 

Vissa gick lite mer all in på det här med drickat också ; 


Shots...Spets, behöver jag ens säga Tequila? 

Sedan drog vi vidare till en annan pub och weell... The rest is history ... 

//Emelie 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0