Kapitalförstöring

Det ligger en hel hög med skor i garderoben och tar plats. Eftersom jag har ett fåtal favoriter som jag alltid använder så blir de flesta bara liggande. Så idag skred jag till åtgärd. När skorna tillslut låg uppsorterade framför mig kunde jag inte låta bli att tycka att det liknade kapitalförstöring med tanke på hur lite jag använt dem. Andra kan säkert ha glädje av dem så nu har jag tryckt ut dem på Tradera, blir jag inte av med dem där så blir det Myrorna. Himla skönt att rensa ut ibland.



Gjorde risottoinspirerat rött ris med kyckling och chorizo till middag idag. Gott!


//Helene



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0