Bakom mina solglasögon

För några dagar sedan tappade jag bort mina solglasögon som jag köpt på NK i Stockholm och älskat från första stund. Bestämde mig då för att satsa på kvalité. Det är grejen, kvalité då får det kosta. Efter att ha funderat lite så bestämde jag mig för dessa glajjor från Gucci :) 


Imorse när jag kommer till jobbet ligger mina gamla solglasögon på en stol i omklädningsrummet. Det gör inte heller saken bättre att jag hittade ytterligare 2 st andra solglasögon här hemma. Haha, weell .... Omöjligt att ligga på topp hela tiden ;) blir kul att prova dessa från Gucci. Så lite sol tack? 

//Em


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0