Bakat hela morgonen

Fick en otrolig lust att baka imorse. Det passar bra för i eftermiddag får vi besök. Finska pinnar kan jag äta hur många som helst av, kan man tröttna på sådana?! Testade att ha citroncest i dessa och eftersom jag redan provsmakat ett antal kan jag meddela att det är en superbra kombination. 


Smaksatte dessa med citroncest. 


När jag äter kolakakor tänker jag på min farmor.


Nu får det i vilket fall vara bra med provsmakande, måste ha kvar att bjuda på i eftermiddag också.


//Helene





Kommentarer
Jenny

Farmor, sidskogen, ett ton jordgubbar och lite surströmming! Vilka ljuva sommarminnen som kommer när man tänker på din fina farmor:-)

Svar: Ja vilka somrar vi haft tillsammans! Fina minnen som sitter i hjärtat.
froknarnafalun.blogg.se

2014-03-02 @ 00:13:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0