Utvecklingssamtal

Idag har jag varit på konferens. Efter det var det utvecklingssamtal, toppen att det gick att klämma in båda samma dag. Utvecklingssamtal är ett bra tillfälle att kalibrera förväntningar på varandra. För mig som är relativt nyanställd känns det extra viktigt. Iallafall, jag trivs grymt, finns många anledningar till det. Bland annat är det viktigt att företaget har värderingar man kan skriva under på själv. Jag tror att min nuvarande arbetsgivare håller för att investera långsiktigt i, vilket känns skönt.


De kvällar jag jobbar över äter jag keso och banan till middag. När jag köpte denna på Ica Nära idag tittade expediten på kesoburken, och så på mig, och så på Keson igen, varpå han frågade "Tröttnar du aldrig på Keso?!" Dags att variera sig kanske.


//Helene


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0