Bokat Lissabon!

Grattis i efterskott Andreas! Ni har verkligen tajmade födelsedagar :)

Idag ska jag vara på Norra latin hela dagen. Var där igår också, himla pampiga lokaler måste jag säga. Det var kul att komma tillbaka till jobbet efter Barcelona, semester är verkligen en energikick! Har nyss bokat en resa till Lissabon så det dröjer dessutom inte länge innan jag åker iväg igen. Har läst på en del och har redan en liten todo-list inför resan, haha. 


Dagens frukost, chia! Ser det gott ut? Det var faktiskt inget vidare, tror jag gjorde fel som bara blandade dem med vatten. Får testa med havremjölk istället :)


//Helene


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0