Ledighet på hemmaplan

Njuter av min ledighet. Imorgon börjar allvaret med jobb igen. Dock känns det bra. Den här semestern har varit toppen och jag har verkligen hunnit ladda om batterierna! Ledigheten här hemma har spenderats med mina favoritkillar mestadels. Igår tog jag och Andreas en liten söndagsutflykt till pappa och sen blev det shopping. Har ordnat till lite inför den blivande uteplatsen. Visar er sen :) 

Igår var även en kväll jag aldrig kommer glömma. Middag, ljus, sitta uppe halva natten och bara prata, om allt och inget. Inga ord kan beskriva...kärlek det är så fint! Oss två <3 när han säger att han älskar mig. Lyckorus. Mannen i mitt liv. Han jag vill dela mitt liv med, nu och för alltid :) 



//Em 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0