Nackareservatet

Idag har jag varit ute i skogen. Nackareservatet känns bitvis som urskog och iom tvärbanan har det blivit väldigt tillgängligt om man bor norr om stan. Märten njöt! När jag kom hem lagade jag torsk med potatismos och stekt spetskål. Väldigt husmanskostigt. Hann med att klippa Märtens lugg också, rosetten var inte så populär som jag önskat så den är bordlagd tillsvidare.







Emelie! Kul m femkampen! Vi får ta och ses då som sagt. Om ni vill gå på spa när ni är här så kan jag tipsa om Clarion på söder, jag tycker deras spa är lite vassare än Selma. Sthlm Tapas är populärt, men jag har nog haft lite otur tyvärr när jag varit där. Eftersom du gillar fisk och skaldjur så måste jag tipsa om B.A.R. Vill ni har kött så är Griffin eller AG bra. Döden i grytan och Grodan är toppen också. Men det finns ju så många bra restauranger i Sthlm :)

//Helene


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0