Stockholm maraton

Kul att spana in Stockholm maraton! Det är en riktig folkfest. 







Stod vid S:t Eriksplan och vid andra varvet såg de ordentligt tagna ut. Mest imponerad blev jag av killen som rullade sig igenom drygt fyra mil i rullstol. Får ungefär samma känsla när jag tittar på Vasaloppet och folk stakar sig fram hela vägen, till och med i uppförsbackarna. Är det ens möjligt? Brukar landa i att det måste ha med teknik att göra, inte kan väl ren muskelstyrka prestera detta? Vi satte oss vid en uteservering och åt lunch och kollade loppet. Kände att jag befann mig på rätt sida avspärrningsbandet!

//Helene



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0