Det går bra nu :)

Förlåt för dålig bloggning från min sida. Vilken vecka det har varit. Nu har jag iallafall med glädje berätta att den 19/12 får jag och min kärlek nycklarna till vårt nya hem! Kommer bo på en av Faluns gräddhyllor, vackra Elsborg. Lite lustigt är att vi blir i princip grannar med Spets pappa *vinkar* . Lägenheten är så mysig, en trea med kakelugnar och högt i tak. Fram med målarpenseln och vi kommer älska att bo där. 

En annan sak är att min pappa blivit frikänd från att ha några tumörer eller tumörväxter på stämbanden. 

Vilken vecka! Helt slut, men lycklig! 
Så ge mig mera bästa inredningstips, bra möbelaffärerer och inspiration! :) 


Firade i torsdags med att överraska älsklingen när han jobbat kväll. Rosor, skumpa, smörstekta kantareller och choklad :) 

Det går bra nu, känner en enorm lättnad och tacksamhet :) 

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0