Att utvecklas

Snart två år i mitt yrke. Idag på eftermiddagen hade jag och några av mina kollegor utbildning. En obligatorisk utbildning man ska genomgå 1 gång/år. Jag minns från förra året att jag var ganska radiostyrd, enkelriktad och när jag tänker tillbaka på det kommer jag bara ihåg vissa delar. 

Med ytterligare ett år i bagaget med erfarenheter och vana så känns det helt annorlunda. Jag vet exakt min roll, och vad som förväntas av mig. Idag gick jag hem med ett leende. Utvecklingen av mig själv i min yrkesroll har gått helt åt rätt håll. Det bästa, att det finns så mycket mera kvar att lära :) 




Lite Måndagsselfie ;) som söndag för mig då jag är ledig imorgon.

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0