Fritt fram i klätterhallen

Vilken grym träningsdag det här har varit! Inte för att jag haft träningslust och outtömlig energi, utan precis tvärt om. Trots att jag varit oinspirerad gjorde jag ett bra spinningpass (tack vare gott träningssällskap och en bra ledare). Efter jobbet fortsatte jag i samma goda anda och styrde kosan mot Klättercentret i Solna där jag klättrade till mig ett grönt kort. Fritt fram i klätterhallen i fortsättningen alltså.



Check på det.


Men nu är det helg. Börjar med Paradise och take away från Tornparken. 


Märta önskar trevlig helg till alla bloggläsare


//Helene 


Skrattar gott när jag läser om Emelie och Andreas senaste visning. Att vara spekulant kan minst sagt vara intressant ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0