Barn är ju helt underbara

Ihelgen som var blev det kalas x 2. Ett av kalasen var hos Andreas syster och hennes familj. Andreas syskonbarn och jag hade en hel del roliga kommunikationer; 

Syskonbarn: Emelie, jag kommer alltid minnas dig! 
Jag: Men du vet, jag hade tänkt att stanna i eran familj. 
Syskonbarn: Hade du? Åh Emelie jag älskar dig! 

Syskonbarn: Ingen får kolla!!!!!!!!!!! 
(Springer sen till mig och ger mig en puss på munnen) 

Syskonbarn: Jag skriver ett arbete om dig i skolan. Man ska skriva om ngn man tycker mycket om och ser upp till. 
Jag: Men vad glad jag blir! Vilken ära! 
Syskonbarn: Jag har skrivit att du är bra på att skaka rumpa! 

Fick även den här fina teckningen; 


//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0