#lucia

Lucia. Började dagen med finfrukost med min bättre hälft. Långa härliga frukostar, Me like! Sedan skulle jag gå ut och gå morgonpromenaden med Tyson och vad händer? Ser inte en isfläck och rasar omkull. Minus ett par vantar och leggings samt ett sår på knäet och lite skrubbsår på händerna. Tur min bättre hälft kan lägga om sår snyggt. Blev mest rädd tror jag men det gick bra. 

Sedan blev det ner på stan och inhandla lite. Blev nya makeup produkter och ett par nya leggings och vantar, check! Sedan mötte jag upp Kurbitsfröken på Waynes och tog en fika och bytte julklappar. Mycket trevligt! 

Sen eftermiddag + kväll har jag och Tyson spenderat hos min mamma då våran bättre hälft jobbar. Vi har bakat pepparkakor, ätit skinkmacka och kollat lussefirande. Så mysigt! Tagit en promenad hann vi med också. 


Taaadaaaaa! Nybakade pepparkakor :) 

//Em 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0