#mindfulness

Måste kommentera Helenes senaste inlägg. Först om böckerna, läste oxå om farbrorn och äpplet. Madicken ska vi inte ens tala om, min mormor sydde mig en Madicken klänning, det säger väl allt?! 

Själv ska jag visa er vad jag fick av Heléne i julklapp: 


Perfekt! Har varit så sugen på en sådan här bok ett bra tag. Jag gillar den skarpt. För er som inte känner till dessa böcker så målar man olika mönster och former. I den här boken finns oxå ett citat man ska tänka på under tiden man målar. Tycker verkligen det fungerar. Man släpper allt runtomkring och koncentrerar sig på just det man ska måla. Rekommenderas starkt. 

Duktigt att hänga på Barkarby i dessa dagar. Själv laddar jag för loppisfynd imorgon. Mamma hade spanat ut en loppis med 50% på allt. Love it! 

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0