#mitt2015

Nyårskrönika för att sammanfatta året 2015 är på sin plats. Jag valde faktiskt att låna Blondinbellas krönika. Så enjoy bloggläsare, här är mitt år 2015:
 
Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut?
Jag och min bättre hälft flyttade till våran första gemensamma bostad. Jag (vi) blev gravida. Jag gjorde även en stor kampanj på jobbet ihop med några kollegor. Ett mycket händelserikt år. Jag och min bättre hälft reste även utomlands ihop för första gången. Fick en Madonna konsert i födelsedagspresent som vi  också var på --> mäktigt. Så mycket nytt var på agendan år 2015. Köpte ny bil. Serverade på bröllop. Åkte på BFF resa inom Sverige.
 
Genomdrev du någon stor förändring?
Svår fråga men den största förändringen blev och är att vi ska bli en familj. Mycket av 2015 har handlat om det.
 
Vilket datum från år 2015 kommer du alltid att minnas?
Har inget datum jag direkt lagt på minnet.
 
Vilka länder besökte du?
Grekland, Samos där jag och min bättre hälft spenderade en helt underbar vecka på en lyxig resort.
 
 
Bästa köpet?
Vår nya bil kanske?
 
Saknar du något under år 2015 som du vill ha år 2016?
Nej jag tycker faktiskt inte det. 2015 har innehåll som berikar det mesta. Framförallt har jag tagit hand om mig själv och lyssnat på kroppen mer än andra år.
 
Vad önskar du att du gjort mer?
Som sagt, tycker det mesta varit täckt.
 
Vad önskar du att du gjort mindre? 
Stressat kanske? Det är alltid min svaga länk.
 
Favoritprogram på TV?
Paradise Hotel, alltså blir alltid fast i den förbannade serien...
 
Bästa boken du läste i år?
Föda utan rädsla med Susanna Heli, rekommenderas varmt!
 
Största musikaliska upptäckten?
Madonna?
 
Vad var din största framgång på jobbet 2015?
Kampanjen jag var med i måste jag väl ändå säga. Fick även vara ansvarig för en stor social media.
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Gladare, helt klart. Mer tacksam för allt det fina det här året.
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Knodden i magen, helt klart!
 
Vilken är din största insikt under 2015?
Att man ska vara tacksam för allt det fina och värdefulla i livet <3
 
Vad är du peppad för inför nästa år?
Att bli mamma för första gången. Att uppleva allt igenom en förälders ögon ska bli mer än intressant. Känner mig förberedd samtidigt som jag inte har en aning om vad som väntar.
 
GOTT NYTT ÅR !!!!
 
// Em  
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0