Nya promenadvägar

Föräldraledighet innebär en massa promenader. Speciellt när man har hund. Tror aldrig jag haft så bra promenadkondition som jag har nu (på tal om kondition så funderar jag på om jag skulle ta och våga mig iväg till SATS med T, får fundera på det. Annars kan jag gymma själv på kvällarna, och på luncherna eller morgnarna när jag börjar jobba om några veckor. Ska nog ge det en chans tillsammans med T först). Idag gick jag vid Råsunda, tillbaka via Råstasjön och sedan tog jag en omväg och rundade Hallonbergen och Rissne. Kom ut i villakvarteren i Duvbo och gick sedan hem. Det blir absolut mer promenerande i Hallonbergen-Rissnetrakterna framöver, omgivningar och promenadvägar är jättefina däromkring. Snuffan har blivit riktigt samspelt med mig i bebistillvaron. När vi ska packa ut oss brukar jag göra henne promenadklar först med kläder och koppel och därefter hoppar hon själv upp i varukorgen under vagnen och väntar på att jag och T ska bli klara. Hon är fantastisk och väldigt lättsam.


Stor tjej!

Duvbo

När T sover!


Helene



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0