Bullar, boktips och Italienska rivieran

Idag kom jag hem ganska sent då jag varit bortrest över dagen och vad möter mig när jag öppnar dörren hemma? Bulldoft och nyrastad hund! M levererar och jag kan bara sitta och titta på. 




I veckan läste jag ut Breivik-boken. Jag hade missuppfattat detdär "en av oss", som senare framgick inte syftade på Breivik utan på andra sammanhang som beskrivs i boken. I vilket fall, det är bara att läsa, den var intressant.

Har bokat resa också. Till sist bestämde vi oss för Ligurien. Vin och vandring i Cinque Terre. Kanske hinner vi med någon pittoresk liten italiensk medeltidsby också. Så nu ser jag bland annat fram emot april!


//Helene



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0