Första delen i Maj-trilogin ligger på mitt vardagsrumsbord

Då var det dags att ta tag i Kristina Sandbergs "Att föda ett barn". Har egentligen inte läst så mycket om den, men titeln har dykt upp här och där ett tag nu och jag har liksom undermedvetet byggt upp en nyfikenhet. Pocket Shop vid Fridhemsplan har det senaste halvåret blivit min tankstation för själslig bomull och när jag idag växlade in klippkortet för att få ett nytt drog expediten på med ytterligare lovord så nu är jag så nyfiken att jag nästan spricker. Boken är tjock så jag lär klara mig ett tag på den, men ska ta en tur på bokrean ikväll för kommande behov. Suhonens bok om Juholt ska finnas på Adlibris (eller var det Bokus) bland annat.




//Helene


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0