Första bilresan ensamma

Imorse åkte jag och T till Danderyd för lite blodtrycksmätning såhär post pregnancy. Det var första bilresan ensamma så jag måste erkänna att jag var nervös. För att buffra för eventuella blöjbyten/amningar/köer på Bergshamraleden åkte vi hemifrån halv sju och 40 minuter innan utsatt tid satt vi i väntrummet på Hjärtcentrum och väntade på att receptionen skulle öppna för dagen. T var nöjd i sin vagn hela tiden och jag hade en bok med mig så det var en mysig stund ändå. Hemresan gick också bra men då var han vaken och rätt missnöjd så jag fick sträcka mig till baksätet och pilla i utspottad napp vid rödljusen. På det hela taget gjorde vi det bra tycker jag och nästa gång tar jag inte i fullt så mycket med tidsmarginalerna. 

När vi kom hem tog vi en promenad runt sjön och därefter har vi hängt på bibblan. Nu kaffe!


Promenadvy

Köpte liljor i helgen, de står sig fortfarande


//H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0