Ulriksdal och biltvätt

Men åh! Truls alltså, man blir ju kär bara av att titta på bilden, vilken sötnos!

I helgen åkte vi till Ulriksdals slottsträdgård (tips). Där kan man gå ungefär hur länge som helst, det är så fint och det finns mycket att titta på. Hade jag en trädgård skulle jag plantera den full med höstljung och prydnadskål så här års, det är så vackert. Efteråt promenerade vi längs vattnet vid Edsviken och jag påminde mig själv om att vi måste cykla där i sommar med barnstol bakpå. 


Var inte de här roliga, kannrankor. 





Hann också med ett besök på Hallonbergens Gör det själv-hall där Pärlan fick lite kärlek. Hade ställt in mig på köer då biltvätt känns som en riktig helgsysselsättning men det var bara att välja och vraka bland platserna. Skönt att ha det gjort!

Nu kan vi rulla vidare med värdighet i några veckor till.


//Helene


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0