Ingefärste och nya Millennium

Har inget vidare tempo i mitt bloggande, det får vara så ibland! Nulägesstatus är i alla fall förkyld och understimulerad så jag har ordnat alvedon, ingefärste och så denna heta: 




Eller, den låg inslagen i ett paket på min kudde igår kväll vilket var både träffsäkert och gulligt. Det var många år sedan jag läste de första i serien så känner mig ringrostig ifråga om att bedöma skillnader i Larssons och Lagercrantz' författarskap men tänker att det är lika bra, är de stilmässigt någorlunda lika kommer jag nog inte att störa mig på att det är olika författare. Efter 150 sidor känns denna dock lovande, lika tät som Larssons första böcker. Planer i övrigt idag består av en sväng till Huvudsta om någon timme och därefter ska Märten träffa kompisar i hundgården.



//Helene


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0