Aprilväder och teater

Idag var det familjedag. Fick lite sovmorgon då Andreas varit på lediga sidan. Välbehövligt. På förmiddagen drog vi oss ner till biblioteket där det bjöds på bäbisteater. Intressant tyckte Casper som hängde med och var glad under hela föreställningen. Roligt att Andreas kunde haka med och min kusin och hennes barn. Teatern byggde på händelser och var ordlös. För barn mellan 0-1 år. Vi planerar att gå på den igen till hösten. Jag och min kusin bjöd även på en show i en glashiss, vem sa att det var lätt att få in två vagnar på liten yta? 


Sagofe. 

Efter teatern gick vi hem och åt en fantastisk god nässelsoppa som min mamma gjort, jummi!!  Casper sov mer eller mindre hela eftermiddagen, att gå på teater och få nya intryck tar på krafterna. Vi tog en fin vårpromenad innan det började regna. Falun bjuder på riktigt aprilväder! 


Annars har en otäck förkylning kommit och hälsat på. Bara jag som drabbats,som vanligt! Jag hoppas Casper ärver sin fars immunförsvar. Har även rensat bland Caspers kläder, igen. Växer och växer våran skatt. 
På tal om kläder har min fina poncho från MQ blivit krympt i tvätten idag :( så kan det gå...snyft...

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0