Färg och föräldrar

Idag kom ett paket jag längtat efter från Lyko: 


Fick lite påbackning av min frisör att jag ska vara snäll mot håret. Så tog och kostade på mig ett kvalité schampoo och balsam. Kan rekommendera att köpa från Lyko. Så mycket billigare! Extra glad när brevbäraren knackade på dörren så slapp jag gå ner och hämta ut paketet på stan. 


Här ser ni lite av min nya frisyr och färg. Mycket mer vårig även om jag tycker att bilden påminner mig om hösten? 

Jag och Casper har varit på föräldragruppsträff och det var jättekul. Casper fick leka med sina vänner, eller ja leka och leka. Känna, titta, jollra och han var så nöjd och glad. Somnade innan jag hann la ner honom i vagnen och sover nu skönt i sin säng. Jag tar mig en liten fika. Så bra föräldragrupp vi hamnat i, massa härliga barn och föräldrar! :) 

//Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0