Mamma på heltid

Efter härliga fyra månader på jobbet tar jag sikte på fyra ännu härligare månader tillsammans med T. Det är vår i luften, fåglar kvittrar, grönskan är skir och jag går mot mitt livs längsta semester. Känslan av frihet och lycka var knappast större när man sjungit den blomstertid i gympasalen i lågstadiet, det här blir sommarlovens sommarlov. När jag kom hem från jobbet idag åt vi middag och sedan tog vi en långpromenad. Vi pratade om allt möjligt och M passade på att briefa mig i T:s rutiner som de byggt upp tillsammans. Jag har mycket att leva upp till nu när jag tar över stafettpinnen, de har gjort det bra, T och M.


Härlig långpromenad efter jobbet. T låg och sov i sin vagn och vi fick se en gråhäger på nära håll, jag tror den har revir i träden mellan Råstasjön och Friends arena.


//H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0