Fredagspyssel

Idag har vi varit på Öppna förskolan (babyklubben) efter sommaruppehållet. Var så kul och se vad alla bäbisar hade växt och att träffa alla igen. Idag fick vi göra fotavtryck efter sago och sångstunden. Fika hans med också. Roligt var att A kunde följa då han var ledig från jobbet. Nästa vecka om allt går enligt plan ska jag också in och jobba lite. Spännande!

Små små fötter!

Igår var min lillebror här och hälsade på. Vi bjöd på middag (pasta carbonara) och han visade upp sin nya bil. Jättetrevligt! Vet inte vad det är med min bror men Casper älskar honom. Han var helt upp-speedad när morbror R var här. Så roligt att se.

Till middag idag övertalade jag A att äta kräftor. Imorgon jobbar A kväll och då ska jag äta kräftor igen, själv (!!) Ngt insnöad ;) glömmer hur gott det är. Kräftskiva ngn?

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0