Jobb och familjedag

Idag var det mysigt att bli väckt av en glad kille och veta att hela familjen har en hel dag tillsammans att se fram emot.

Jag har nämligen varit in och jobbat tre kvällar på raken. Trodde knappt jag skulle komma ihåg någonting som har med min yrkesroll att göra. Dock hade jag fel. Det kändes precis som "hemma". Jättekul att träffa alla kollegor. Nu är tanken att jag fortsätter att hoppa in lite tills jag går tillbaka på heltid.

Annars har farmor hunnit vara här på besök. Casper var hos mormor själv med Tyson i några timmar i torsdags när vi jobbade båda två (diffade någon timme). Paret från föräldragruppen köpte huset i närheten av oss (jippy!!!).

Gotland ser underbart ut. Idag ska det bli finväder här, klippa gräsmattan står på schemat. Kanske fika under parasollet och grilla ikväll? :)

Morgonmys med småkillarna. Tror de saknat mig lite iallafall ;)

//Em



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0