Nobelfirande

Dåligt bloggande, fullt upp här hemma. En vrålförkyld A och en liten kille som håller på att få fler tänder. Lite lätt dålig sömn. Fullt schema. Snart jul. Snart ledighet tillsammans innan jag går tillbaka till jobbet 9/1.


Har massor att blogga om. Älskar att läsa om Helene haft det.  

Börjar i rätt ordning. Den 10/12 inträffar nobel.  Som tradition träffas vi ett gäng hemma hos en kollega (som nu njuter av pensionen) och äter trerätters och kollar nobelfirandet tillsammans. Långklänning är ett måste.  Så trevlig kväll!  

Plus :
Sällskapet
Maten
Nobel
Min blåa långklänning kom på efter graviditeten,  tjoooohooo! 

Minus :
Drog världens vurpa påväg hem. Har värsta blåmärket på ena låret. Tur man var smärtlindrad ;-) och inte lider av osteoporos. 

Lovar bättre bloggning. Jag lär hoppa i säng. Hoppas på en lugn natt

//Em 

Jag och min glada kollega som grundade nobelfirandet vi har som tradition.  Min klänning är från Nelly.com och krona från HM. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0