Skam av recensioner

Skriv inläggstext 

I det här inlägget tänkte jag recensera vår vistelse i Stockholm. Vi hade ett dygn i Stockholm jag och A. Barnfria och biljetter bokade på Kents avslutningsturne. Vi bodde på Clarion Sign. 


Resan:
Resan gick smidigt med tåg fram och tillbaka.  Känner mig nästan lite varm i kläderna i Stockholm då det blivit lite resor ner dit. Åt på Waynes (älskar! ) och shoppade lite julklappar och presenter till mamma som tack för att hon hade hand om småpojkarna på Zara Home.

Plus :
Direkt tåg!  Så värt! 
Mamma/mormor vad gjorde vi utan henne? 
Zara Home vill jag gärna shoppa lite till på.
Waynes - borde jag äga ett eget fik i denna kedja?

Minus :
Inte så mycket att tillägga här

Hotellet
Vi valde att bo på Clarion Sign.  Känner väl igen hotellet.  Bott där x flera plus att jag och Helene har varit på Selma Spa. 

Plus :
Ligger nära centralen och shopping. 
Fräscht
Deras frukost är överlägset den bästa jag ätit och vet om. Den har allt (lax och Nutella) och mkt mer. 
Bada skumbad gjorde vi! Så mys! 
Tydligen var vi även gifta enligt hotellet *fniss *

Minus:
Alltid så mycket folk på hotellet.  Men förståeligt,  det är såå bra.

Kents avslutningsturne:
Ägde rum i tele 2 arena. Vi köpte biljetterna då A är ett stort fan. 

Plus :
Jättebra platser
Grafiken!  Wow! 
Underhållande
Mäktigt med så mycket folk
Bra i tunnelbanan med mkt personal. Gick otroligt smidigt att ta sig hem. 

Minus :
Vi var lite väl optimistiska med tiden
Ngn knuffade till mig rejält när vi letade efter våra platser.  Hade kunnat sluta så illa. Cementgolv och en lång trappa,  say no more. 

En fantastisk dag/dygn. Ger det 5/5. Så mysigt att komma iväg och bara vara vi. Längtade efter småkillarna på tåget hem sen ♥

Status här idag är fortfarande riktigt förkyld A som idag gått hem på pappaledighet till september. Casper är mindre snorig och verkar ha mindre ont i tänderna.  Jag är lite trött,  snorig och pillig i halsen.  Dock lovad sovmorgon ♥ ikväll har vi slagit in julklapparna och ätit tacos. Sedan har jag sett på Skam säsong 3. Har du sett Skam Helene? Du måste se den serien. Även tagit långpromenad med en mamma-vän idag. Mys!

Natti natti! Tänkte vinna en miljon kronor eller så imorgon på bingolotto uppesittarkväll. Ska  ni spela? //Em 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0