Härligt med fredag!

Härligt med fredag! Vabruari har gjort sig påmint här hemma. Jag åkte på världens förkylning och Lilleman blev oxå lite snuvig. Idag är vi dock i princip återställda. Något som inte är återställt är min kondition. Var på Friskis för första gången sedan Casper kom. Kände lite lätt på vart jag hade kroppen. Finns en del att jobba upp. Styrkan framförallt. Men ingen brådska. Ger mig själv minst till januari 2017. Då kan vi börja jämföra mot innan. Casper ska ha en glad, pigg stark och frisk mamma. Det är målet. 

Skönt med fredag. Vi är hela familjen samlad i soffan. Ätit högrevsburgare till middag. Kollat på min kusin Frida Hansdotter som tävlat på fångarna på fortet och vann såklart!!!! Heja släkten!!! 

Planerna för helgen är att piggna i helt. Jag och mamma ska besöka en barnloppis och förhoppningsvis fynda massor åt Lilleman. Förra gången jag var där kom jag hem med massor. 

Om det är till någon tröst Spets så har Casper oxå sin tid på dygnet när humöret kanske inte är på topp. Den tiden är mellan ca 19-24. Enligt BVC är det inte ovanligt och antagligen en av alla utvecklingsfaser. 


Ska till frissan framöver här i vår och funderar på att göra som denna tjej. Min ombre kanske ska få bli lite mjukare och vårigare till Bronde. Bara en tanke, vad tycker ni? 

Ha en härlig helg!! //Em 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

froknarnafalun.blogg.se

Emelie och Helene, bloggar om det mesta!

RSS 2.0